Στη Βοστόνη Ουίλιαμ και Κέιτ - Θα συναντηθούν με τον πρόεδρο Μπάιντεν
Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ και η σύζυγός του Κέιτ βρίσκονται στις ΗΠΑ έπειτα από οκτώ χρόνια
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν σκοπεύει να συναντηθεί με το πριγκιπικό ζεύγος της Βρετανίας, Ουίλιαμ και Κέιτ, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στη Βοστόνη.
«Ο πρόεδρος σκοπεύει να συναντήσει τον πρίγκιπα και την πριγκίπισσα της Ουαλίας όταν θα είναι στη Βοστόνη. Εξακολουθούμε να επεξεργαζόμαστε τις λεπτομέρειες (της συνάντησης)», δήλωσε σήμερα η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, Καρίν Ζαν-Πιερ.
Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ και η σύζυγός του Κέιτ έφθασαν νωρίτερα σήμερα στη Βοστόνη. Είναι η πρώτη επίσκεψή τους στις Ηνωμένες Πολιτείες έπειτα από οκτώ χρόνια και το πρώτο ταξίδι του ζεύγους στο εξωτερικό μετά τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
Αναγκαστική προσγείωση για το ελικόπτερο του Ισραηλινού προέδρου μετά από πρόσκρουση σε πουλιά
21:46
Συνάντηση Γκίλφοϊλ - Τουρνά για την πρόληψη και διαχείριση φυσικών καταστροφών
21:38