NASA: Το ρομποτικό σκάφος InSight «έσβησε» στον Άρη
Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία (NASA) ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι έχασε κάθε επαφή με το ρομποτικό σκάφος InSight στον Άρη, ρίχνοντας ουσιαστικά τίτλους τέλους στην αποστολή του στον Κόκκινο Πλανήτη.
Ο επίλογος ήταν προδιαγεγραμμένος εδώ και καιρό, αφού τις τελευταίες εβδομάδες η ενέργεια που απέμενε στο InSight ήταν λιγοστή λόγω της σκόνης που είχε συσσωρευτεί στους ηλιακούς συλλέκτες του.
Η NASA είχε αποφασίσει πως σε περίπτωση που δεν καρποφορούσαν δύο διαδοχικές απόπειρες επικοινωνίας με το InSight θα κήρυττε την «ολοκλήρωση» της αποστολής.
Η τελευταία φορά που το ρομποτικό σκάφος επικοινώνησε με τη Γη ήταν στις 15 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τη NASA.
Το InSight προσεδαφίστηκε στον Κόκκινο Πλανήτη τον Νοέμβριο του 2018, σηματοδοτώντας την επιστροφή της NASA στον Άρη μετά την αποστολή του Curiosity το 2012.
Στα τέσσερα χρόνια που ερεύνησε τα μυστικά του Άρη, κατέγραψε 1.300 σεισμούς και έκανε σημαντικές ανακαλύψεις σχετικά με τη γεωδυναμική εξέλιξη του Κόκκινου Πλανήτη.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57