Γαλλία: Το υπ. Εργασίας κάλεσε σε συνάντηση τους συνδικαλιστές της CGT
Το υπουργείο Εργασίας της Γαλλίας κάλεσε την CGT σε συνομιλίες την επόμενη εβδομάδα.
Αυτό ανακοίνωσε σήμερα η μεγαλύτερη εργατική συνομοσπονδία της χώρας, σε μια ένδειξη ότι η κυβέρνηση και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ενδεχομένως να τείνουν προς κάποιου είδους συμβιβασμό, αναφορικά με τον νέο νόμο που αφορά τη μεταρρύθμιση των εργασιακών σχέσεων εν μέσω του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.
Η υπουργός Μιριάμ Ελ Κομρί (Myriam El Khomri) κάλεσε τον γενικό γραμματέα της CGT Φιλίπ Μαρτινέζ (Philippe Martinez) και τα ηγετικά στελέχη του συνδικάτου σε συνάντηση στις 17 Ιουνίου, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η συνομοσπονδία, που γνωστοποιήθηκε στα μέλη της.
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Υόρκη: «Παγώνουν» τα ενοίκια για ένα εκατομμύριο κατοικίες
09:02
CULTURE
Οι Rolling Stones κυκλοφόρησαν δύο νέα τραγούδια – Συνεργασία με τον Robert Smith των The Cure
09:02
ΕΛΛΑΔΑ
Διπλό φονικό στο Αίγιο: «Δεν προκύπτει εμπλοκή άλλου ατόμου» - Προς εξέταση το κινητό του 26χρονου
09:00
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ