Τα «γυρνάει» το Κίεβο για τη Νόβα Καχόφκα - «Δεν έφυγαν οι Ρώσοι»
Το Γενικό Επιτελείο Στρατού της Ουκρανίας παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος όταν ανακοίνωσε ότι οι ρωσικές δυνάμεις αποσύρθηκαν από την πόλη Νόβα Καχόφκα, στην περιοχή της Χερσώνας, υποστηρίζοντας ότι ανέλυσε λανθασμένα τις πληροφορίες που έλαβε.
«Οι κατακτητές βρίσκονται ακόμη προσωρινά στη Νόβα Καχόφκα. Η πληροφορία για την υποτιθέμενη αποχώρηση του εχθρού από την τοποθεσία αυτήν δημοσιοποιήθηκε λόγω λανθασμένης χρήσης των διαθέσιμων δεδομένων» ανέφερε η ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο Telegram.
Νωρίτερα, ο Βλαντίμιρ Σάλντο, ο διορισμένος από τη Ρωσία κυβερνήτης της κατεχόμενης Χερσώνας διέψευσε τις πληροφορίες του Κιέβου.
Οι ρωσικές δυνάμεις αναδιπλώθηκαν στην ανατολική όχθη του ποταμού Δνείπερου τον περασμένο Νοέμβριο, αφού εγκατέλειψαν τις θέσεις τους στη δυτική όχθη μετά την αντεπίθεση του ουκρανικού στρατού.
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30