Μεξικό: Οι Αρχές εντόπισαν 200 μετανάστες σε εγκαταλελειμμένο φορτηγό
Ανανεώθηκε:
Οι μεξικανικές αρχές ανακοίνωσαν την Πέμπτη πως βρήκαν 209 μετανάστες, ανάμεσά τους 25 ασυνόδευτους ανήλικους, μέσα στο ρυμουλκούμενο φορτηγού το οποίο είχε εγκαταλειφθεί στη νοτιοανατολική πολιτεία Βερακρούς, στον Κόλπο του Μεξικού.
Η υπηρεσία μετανάστευσης της χώρας (INM) διευκρίνισε πως βρέθηκαν τη νύχτα της Τετάρτης στην κοινότητα Νουέβο Τεάπα, στην άκρη δρόμου που συνδέει τις πόλεις Βιγιαερμόσα και Κοατσακοάλκος.
Η Εθνική Φρουρά και το Εθνικό Ινστιτούτο Μετανάστευσης διευκρίνισαν πως μέλη τους άνοιξαν την πόρτα του ρυμουλκούμενου όταν άκουσαν ουρλιαχτά· βρήκαν ενήλικους και παιδιά να έχουν στοιβαχτεί στο εσωτερικό.
Τουλάχιστον ένας από τους ανθρώπους που διασώθηκαν είχε συμπτώματα ασφυξίας και διακομίστηκε σε νοσοκομείο, όπου αναρρώνει.
Οι περισσότεροι από τους μετανάστες είναι υπήκοοι Γουατεμάλας, οι υπόλοιποι είναι πολίτες κυρίως της Ονδούρας, του Ελ Σαλβαδόρ και του Ισημερινού, ανέφερε το INM.
Πριν από δύο εβδομάδες, 40 μετανάστες έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 30 τραυματίστηκαν σε κέντρο κράτησης μεταναστών στο βόρειο Μεξικό, πάνω στα σύνορα με τις ΗΠΑ. Οι αρχές διενεργούν έρευνα για «ανθρωποκτονία» κατά συρροή.
Το 2022, πάνω από 50 μετανάστες βρέθηκαν νεκροί μέσα στο ρυμουλκούμενο φορτηγού που είχε εγκαταλειφθεί εν μέσω καύσωνα στα προάστια του Σαν Αντόνιο, στην πολιτεία Τέξας των ΗΠΑ.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57