Ζάμπια: 19 Αιθίοπες νεκροί από δίψα μέσα σε κοντέινερ
Δεκαεννέα πτώματα που ανήκουν σε Αιθίοπες εντόπισαν μέσα σε κοντέινερ από τη Ζάμπια οι Αρχές της Δημοκρατίας του Κονγκό.
Από το ίδιο κοντέινερ κατάφεραν να βγουν ζωντανοί άλλοι 76 ομοεθνείς τους, όταν το φορτηγό που τους μετέφερε σταμάτησε για έλεγχο από την αστυνομία.
Ο υπουργός Εσωτερικών της επαρχίας Χάουτ Κατάνγκα, Ούφνα Κασόνγκο Κιμπάλι δήλωσε στο Reuters ότι δεν έχει ξεκαθαριστεί γιατί οι Αιθίοπες, που έχασαν τη ζωή τους από δίψα, επέβαιναν στο φορτηγό, ενώ ο ραδιοφωνικός σταθμός Radio Okapi μετέδωσε ότι ήταν μετανάστες που πήγαιναν στη Νότια Αφρική.
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ