Ζάμπια: 19 Αιθίοπες νεκροί από δίψα μέσα σε κοντέινερ
Δεκαεννέα πτώματα που ανήκουν σε Αιθίοπες εντόπισαν μέσα σε κοντέινερ από τη Ζάμπια οι Αρχές της Δημοκρατίας του Κονγκό.
Από το ίδιο κοντέινερ κατάφεραν να βγουν ζωντανοί άλλοι 76 ομοεθνείς τους, όταν το φορτηγό που τους μετέφερε σταμάτησε για έλεγχο από την αστυνομία.
Ο υπουργός Εσωτερικών της επαρχίας Χάουτ Κατάνγκα, Ούφνα Κασόνγκο Κιμπάλι δήλωσε στο Reuters ότι δεν έχει ξεκαθαριστεί γιατί οι Αιθίοπες, που έχασαν τη ζωή τους από δίψα, επέβαιναν στο φορτηγό, ενώ ο ραδιοφωνικός σταθμός Radio Okapi μετέδωσε ότι ήταν μετανάστες που πήγαιναν στη Νότια Αφρική.
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ