Έλλειψη πρακτόρων στις υπηρεσίες πληροφοριών της Γερμανίας - Ζητούν τηλεργασία
Δυσκολίες στη στρατολόγηση πρακτόρων μετά την πανδημία, ανέφερε πως αντιμετωπίζουν ο επικεφαλής της γερμανικής υπηρεσίας BND, καθώς πλέον οι υποψήφιοι προτιμούν να εργάζονται από το σπίτι τους.
«Δεν μπορούμε να προσφέρουμε ορισμένα προνόμια που θεωρούνται δεδομένα σήμερα», εξήγησε ο Μπρούνο Καλ, περιγράφοντας πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί το σωστό προσωπικό, καθώς σταδιακά η προηγούμενη γενιά κατασκόπων, οι μπέιμπι-μπούμερς», οδηγείται στη συνταξιοδότηση.
«Η τηλεργασία σπανίως είναι εφικτή στην BND, για λόγους ασφαλείας. Το να μην μπορούν να πάρουν το κινητό τηλέφωνό τους στη δουλειά πάει πολύ για τους νεαρούς που αναζητούν εργασία», πρόσθεσε.
Περίπου 6.500 άνθρωποι απασχολούνται σήμερα στην BND, σύμφωνα με τον ιστότοπο της υπηρεσίας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Γερμανία: Τέσσερις κατηγορούμενοι για πώληση λογισμικού στις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες
Γερμανία: Την Ουκρανία «δείχνουν» στοιχεία για τη δολιοφθορά των Nord Stream
Ηράκλειο: Κακουργηματικές διώξεις σε δύο ανηλίκους που παρέσυραν και εγκατάλειψαν 36χρονη πεζή
10:59
Νεκρός 42χρονος σε τροχαίο στη δυτική Θεσσαλονίκη - Σοβαρά τραυματίας 41χρονος
10:54
Κολυδάς: Κορυφώνεται η ζέστη τέλη Ιουνίου - Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα οι υψηλότερες τιμές
10:48
Ο δεκάλογος της απογραφής ασανσέρ έως 30/06 - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωταπαντήσεις
10:34