Ζελένσκι: Η καταστροφή του φράγματος της Καχόβκα άφησε χιλιάδες ανθρώπους χωρίς πόσιμο νερό
Ανανεώθηκε:
Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι δεν έχουν φυσιολογική πρόσβαση σε πόσιμο νερό εξαιτίας της καταστροφής χθες, Τρίτη, του υδροηλεκτρικού φράγματος στην Νόβα Καχόβκα, στη νότια Ουκρανία, δήλωσε σήμερα ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
«Η καταστροφή ενός εκ των μεγαλύτερων ταμιευτήρων νερού στην Ουκρανία έγινε απολύτως σκόπιμα», σημείωσε σε μήνυμά του στην εφαρμογή Telegram.
«Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι έχουν μείνει χωρίς φυσιολογική πρόσβαση σε πόσιμο νερό», υπογράμμισε.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Βυθίζονται νησιά μετά την ανατίναξη φράγματος - Συγκαλεί Συμβούλιο Ασφαλείας ο Ζελένσκι
ΚΟΣΜΟΣ
Έκρηξη στο φράγμα Καχόβκα: ΕΕ, ΝΑΤΟ και ΟΗΕ κατηγορούν τη Μόσχα και εκείνη το Κίεβο
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ