Επικοινωνία Ερντογάν-Μητσοτάκη - Συμφώνησαν για συνάντηση στο Βίλνιους
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, o οποίος του τηλεφώνησε για να τον συγχαρεί για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Τουρκίας συμφώνησαν να συναντηθούν στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στο Βίλνιους της Λιθουανίας στις 11 και 12 Ιουλίου.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ορχομενό Βοιωτίας: Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής - Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
16:52
ΚΟΣΜΟΣ
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ