Επικοινωνία Ερντογάν-Μητσοτάκη - Συμφώνησαν για συνάντηση στο Βίλνιους
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, o οποίος του τηλεφώνησε για να τον συγχαρεί για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Τουρκίας συμφώνησαν να συναντηθούν στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στο Βίλνιους της Λιθουανίας στις 11 και 12 Ιουλίου.
ΚΟΣΜΟΣ
Disneyland: Η στιγμή που ανήλικος πέφτει από καταρράκτη ύψους 15 μέτρων σε διαδρομή του Splash Mount
18:30
ΚΟΣΜΟΣ
Η αντιπολίτευση της Ισλανδίας απορρίπτει την ένταξη στην ΕΕ - «Δεν θα λύσει τα προβλήματα μας»
18:20
ΕΛΛΑΔΑ
Πέθανε η δημοσιογράφος Πανδώρα Παφίλη - Η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στα Κουφονήσια: Νεκρή 23χρονη Ελληνίδα τουρίστρια - Έρευνες για τις συνθήκες
18:02
CULTURE