ΚΟΣΜΟΣ

Φιλιππίνες: Οργή για τη διαφημιστική καμπάνια για την τουριστική προβολή με εικόνες από άλλες χώρες

Φιλιππίνες: Οργή για τη διαφημιστική καμπάνια για την τουριστική προβολή με εικόνες από άλλες χώρες
Παραλία σε Φιλιππίνες AP Photo/Joeal Calupitan

Σφοδρά πυρά δέχεται διαφημιστική εταιρεία στις Φιλιππίνες, καθώς χρησιμοποίησε εικόνες από άλλες χώρες για να προωθήσει την νέα τουριστική καμπάνια της χώρας «Αγαπώ τις Φιλιππίνες». 

Η διαφημιστική εκστρατεία χρησιμοποίησε εικόνες από ορυζώνες στην Ινδονησία, αμμόλοφους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και ένα αεροσκάφος που προσγειωνόταν στην… Ελβετία.

Μέρες μετά την έναρξη της καμπάνιας, σύμφωνα με το CNNi, που ξεκίνησε στις 27 Ιουνίου το υπουργείο Τουρισμού ξεκίνησε έρευνα τονίζοντας ότι είχε διαβεβαιώσεις από την εταιρία ότι όλα έγιναν με τους σωστούς τύπους.

Το υπουργείο είχε επικοινωνήσει με τη διαφημιστική DDB Philippines για την καμπάνια ωστόσο χωρίς να ζητήσει το video σύμφωνα με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων Ίνα Ζάρα Λογιόλα.

«Το υπουργείο δεν θα πληρώσει για αυτό το υλικό. Το υλικό ανήκει στη DDB», τονίζει.

Την Κυριακή (2/7) η διαφημιστική εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία απολογείται για την χρήση υλικού από ξένες χώρες στο βίντεο.

Για την καμπάνια σύμφωνα με την υπουργό Τουρισμού Κριστίνα Φράσκο ξοδεύτηκαν 880.000 δολάρια.

Αντικατέστησε, μάλιστα, την προηγούμενη καμπάνια που είχε γίνει πριν από 10 χρονια με το σλόγκαν:

«Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό στις Φιλιππίνες».

Τον περασμένο χρόνο ο τουρισμός αντιπροσώπευε το 17% του ΑΕΠ της χώρας.

Στόχος σύμφωνα με την Φάσκο είναι δείξει στον κόσμο τι μπορεί να προσφέρει η χώρα μετά την πανδημία.

«Η καμπάνια "Αγαπώ τις Φιλιππίνες" είναι μια αναγνώριση των φυσικών μας πόρων, της ιστορίας μας, του πολιτισμού και της πολυπολιτισμικότητας. Υπάρχουν τόσα πολλά περισσότερα στις Φιλιππίνες από τη διασκέδαση και την περιπέτεια», λέει η Φράσκο.

Ad agency apologizes for using footage of other countries in Philippines tourism video

By Tara Subramaniam, CNN

ΔΗΜΟΦΙΛΗ