Τραγωδία στο Μεξικό: Τουλάχιστον 25 νεκροί από πτώση λεωφορείου σε γκρεμό
Ανανεώθηκε:
Τουλάχιστον 25 άνθρωποι σκοτώθηκαν και άλλοι 17 τραυματίστηκαν όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν βγήκε από τον δρόμο και έπεσε σε γκρεμό, στην πολιτεία Οαχάκα του νότιου Μεξικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες μεξικανικών μέσων ενημέρωσης, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος – ενδεχομένως λόγω βλάβης στα φρένα, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές – και σε μια στροφή ορεινού δρόμου το λεωφορείο έπεσε σε γκρεμό 20 μέτρων.
Το λεωφορείο είχε αναχωρήσει από την Πόλη του Μεξικού με προορισμό τη Γιοσοντούα, στο δυτικό τμήμα της Οαχάκα.
Εθελοντές έσπευσαν να συνδράμουν τους διασώστες που επιχειρούσαν επί ώρες να απεγκλωβίσουν τους επιβαίνοντες από τις στραπατσαρισμένες λαμαρίνες του μοιραίου λεωφορείου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Μεξικό: Μητέρες εξαφανισθέντων βρήκαν μυστικό ομαδικό τάφο
ΚΟΣΜΟΣ
Δήμαρχος στο Μεξικό παντρεύτηκε αλιγάτορα για να τιμήσει την παράδοση
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ