Ο Ερντογάν δωρίζει στους ηγέτες του Κόλπου το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Τουρκίας
Ανανεώθηκε:
Η περιοδεία του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στις χώρες του Κόλπου συνεχίζεται με τον Τούρκο πρόεδρο να δωρίζει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Τουρκία το Togg.
Ο Ταγίπ Ερντογάν δώρισε στον Σαουδάραβα πρίγκιπα-διάδοχο το πρώτο τουρκικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά και τον Εμίρη του Κατάρ.
Μάλιστα στη Σαουδική Αραβία οι δύο ηγέτες επιθεώρησαν το Togg στην αυλή του παλατιού Al-Salam στη Τζέντα ενώ, στο τέλος της επίσκεψης, ο Μοχάμεντ Μπιν Σαλμάν οδήγησε το αυτοκίνητο και μετέφερε ο ίδιος τον Τούρκο πρόεδρο στο ξενοδοχείο του.
To Κατάρ κατά πρώτο λόγο αλλά και η Σαουδική Αραβία συνέβαλαν στην στήριξη της τουρκικής οικονομίας μέσω επενδύσεων.
Τελευταίος σταθμός της περιοδείας του Ερντογάν θα είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ανοιχτός υπό προϋποθέσεις σε συνάντηση με τον Άσαντ δηλώνει ο Ερντογάν
Διπλωματικές πηγές: Ο Μητσοτάκης ουδέποτε συζήτησε με Ερντογάν για κυριαρχικά δικαιώματα
Επιμένει ο Κατζ: Τα στρατεύματά μας παραμένουν σε ζώνες ασφαλείας στο Λίβανο, τη Συρία και τη Γάζα
22:23
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04