Ο Ερντογάν δωρίζει στους ηγέτες του Κόλπου το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Τουρκίας
Ανανεώθηκε:
Η περιοδεία του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στις χώρες του Κόλπου συνεχίζεται με τον Τούρκο πρόεδρο να δωρίζει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Τουρκία το Togg.
Ο Ταγίπ Ερντογάν δώρισε στον Σαουδάραβα πρίγκιπα-διάδοχο το πρώτο τουρκικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά και τον Εμίρη του Κατάρ.
Μάλιστα στη Σαουδική Αραβία οι δύο ηγέτες επιθεώρησαν το Togg στην αυλή του παλατιού Al-Salam στη Τζέντα ενώ, στο τέλος της επίσκεψης, ο Μοχάμεντ Μπιν Σαλμάν οδήγησε το αυτοκίνητο και μετέφερε ο ίδιος τον Τούρκο πρόεδρο στο ξενοδοχείο του.
To Κατάρ κατά πρώτο λόγο αλλά και η Σαουδική Αραβία συνέβαλαν στην στήριξη της τουρκικής οικονομίας μέσω επενδύσεων.
Τελευταίος σταθμός της περιοδείας του Ερντογάν θα είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ανοιχτός υπό προϋποθέσεις σε συνάντηση με τον Άσαντ δηλώνει ο Ερντογάν
Διπλωματικές πηγές: Ο Μητσοτάκης ουδέποτε συζήτησε με Ερντογάν για κυριαρχικά δικαιώματα
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43