Αύριο η πρώτη διάσκεψη της ομάδας BRICS για την εξοικονόμηση ενέργειας
Αύριο, Τρίτη, στην πόλη Βιζακαπατνάμ της νότιας Ινδίας, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη διάσκεψη της ομάδας εργασίας χωρών BRICS για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Σε επίσημο έγγραφο της ινδικής κυβέρνησης αναφέρεται ότι οι χώρες που συμμετέχουν στην ομάδα BRICS (Βραζιλία, Ρωσία, Κίνα, Νότια Αφρική) έχουν επικυρώσει τη συμμετοχή τους. Στην αναφερόμενη ομάδα χωρών BRICS, συμμετέχει και η Ινδία.
Όπως γράφει το ΑΠΕ, στη διάρκεια των εργασιών θα γίνει παρουσίαση των μεθόδων εξοικονόμησης ενέργειας που χρησιμοποιούν ή σκοπεύουν να αναπτύξουν οι χώρες που συμμετέχουν στην ομάδα των BRICS.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Δύο υπάλληλοι νορβηγικής ΜΚΟ σκοτώθηκαν κι άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν σε ρωσικό πλήγμα
20:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι - Επιχείρηση της Πυροσβεστικής
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ: «Το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις, θα δούμε τι θα γίνει»
20:32
ΕΛΛΑΔΑ