Κρεμλίνο: Η Μολδαβία οφείλει χρήματα στη Gazprom
Οι επαφές μεταξύ της Μολδαβίας και του ρωσικού ενεργειακού κολοσσού Gazprom συνεχίζονται, ιδιαίτερα καθώς η Μολδαβία οφείλει χρήματα, δήλωσε σήμερα το Κρεμλίνο μετά τις δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της Μολδαβίας ότι τμήματα της χώρας του θα σταματήσουν να αγοράζουν φυσικό αέριο από την Gazprom.
Οι δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της Μολδαβίας Βίκτορ Παρλίσοφ, αναφορικά με τα τμήματα της χώρας που είναι υπό τον έλεγχο της πρωτεύουσας Κισινάου και όχι τις αποσχισθείσες περιοχές, υποδηλώνουν ότι η Μολδαβία ενισχύει την ανεξαρτητοποίησή της από το ρωσικό φυσικό αέριο.
Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε ότι οι σχέσεις μεταξύ της Gazprom και της Μολδαβίας χρειάζονται διευθέτηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Αγωγές κατά Deutsche Bank και Commerzbank από θυγατρική της ρωσικής Gazprom
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Ο Μπέρναμ έτοιμος για την πρώτη του ομιλία- Θα ξεδιπλώσει το οικονομικό του πρόγραμμα
21:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
ΣΠΟΡ