Αντίποινα Στέιτ Ντιπάρτμεντ σε Μόσχα - Απελαύνουν δύο Ρώσους διπλωμάτες
Στην απέλαση δύο Ρώσων διπλωματών που χαρακτηρίστηκαν «ανεπιθύμητα πρόσωπα» προχώρησε το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, σε αντίποινα για την απέλαση δύο Αμερικανών διπλωματών από την αμερικανική πρεσβεία στη Μόσχα, τον Σεπτέμβριο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ «σε απάντηση για την αβάσιμη απέλαση, από τη Ρωσική Ομοσπονδία, δύο Αμερικανών διπλωματών της πρεσβείας μας στη Μόσχα, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ενήργησε με τον ίδιο τρόπο, χαρακτηρίζοντας ανεπιθύμητα πρόσωπα (personae non gratae) δύο αξιωματούχους της ρωσικής πρεσβείας στις ΗΠΑ».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ισπανία: Κυβερνοεπίθεση Ρώσων χάκερς εν μέσω της άτυπης συνόδου κορυφής της ΕΕ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
ΚΟΣΜΟΣ
Αναχώρησε για Βενεζουέλα επίλεκτη ομάδα Ελλήνων διασωστών - Θα συνδράμουν με drone και sonar
15:29
ΚΟΣΜΟΣ