Ζελένσκι: Χρησιμοποιήσαμε πύραυλο ATACMS που μας παρείχαν οι ΗΠΑ
Ανανεώθηκε:
Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελέσνσκι δήλωσε σήμερα ότι το Κίεβο χρησιμοποίησε αμερικανικό πύραυλο μεγάλου βεληνεκούς ATACMS.
«Σήμερα, ευχαριστούμε ιδιαίτερα τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι συμφωνίες μας με τον πρόεδρο Μπάιντεν εφαρμόζονται. Με μεγάλη ακρίβεια, το απέδειξαν τα ATACMS» δήλωσε σε ομιλία του σήμερα το βράδυ.
Νωρίτερα σήμερα, μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι το Κίεβο χρησιμοποίησε το ATACMS για πρώτη φορά σε επιθέσεις στα κατεχόμενα από τη Ρωσία εδάφη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ζελένσκι για Μέση Ανατολή: Ανησυχία για τον κίνδυνο να μπει η Ουκρανία σε δεύτερη μοίρα
ΚΟΣΜΟΣ
Ζελένσκι: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον πρωθυπουργό Νετανιάχου
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρός σεισμός 6,2 Ρίχτερ στο Αφγανιστάν - Αισθητός μέχρι την Ινδία
17:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ζυμώσεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Έκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής το επόμενο 15ήμερο ζητούν 73 μέλη
17:16
ΕΛΛΑΔΑ
Πτώσεις δένδρων στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων - Κορμός έπεσε σε ΙΧ στη Μιχαλακοπούλου
17:05
ΕΛΛΑΔΑ
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
ΕΛΛΑΔΑ