Βουλγαρία: Συνέδριο για τη νέα στρατηγική ενέργειας με ΑΠΕ και χαμηλές εκπομπές ρύπων
Η νέα στρατηγική της Βουλγαρίας για την ενέργεια, που εστιάζει στις χαμηλές εκπομπές ρύπων, χαίρει συναίνεσης, δήλωσε την Παρασκευη (24/11) ο υπουργός Ενέργειας Ρούμεν Ράντεφ.
Ο υπουργός - από τους ομιλητές στο συνέδριο που διεξήχθη στο βουλγαρικό κοινοβούλιο - εξέφρασε σκεπτικισμό για τις ιδέες που διατυπώνονται για πλήρη απανθρακοποίηση.
«Εργαζόμαστε πολύ σκληρά για την ενεργειακή στρατηγική», δήλωσε.
Ο Ράντεφ μίλησε για τη σημασία της πολιτικής συνέχειας στην ενεργειακή στρατηγική γιατί οι ορίζοντες σχεδιασμού, προετοιμασίας έργων, επιλογής των σωστών λύσεων και υλοποίησης των έργων είναι μεγάλοι.
Το συνέδριο διοργανώθηκε από την ευρωβουλευτή Τσβετελίνα Πένκοβα (Ομάδα της Προοδευτικής Συμμαχίας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο) με τη συμμετοχή κυβερνητικών αξιωματούχων, ερευνητών και στελεχών επιχειρήσεων.
Στόχος ήταν να παρουσιάσει τις βουλγαρικές καινοτομίες στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της ενεργειακής απόδοσης και των βιώσιμων πρακτικών.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
H Βουλγαρία αναβάλει την εισαγωγή του ευρώ έως το 2025
ΥΠΟΙΚ Βουλγαρίας: Εντός πενταετίας ο οδικός άξονας Αλεξανδρούπολη - Κωνστάντζα
Η σημασία της Αλεξανδρούπολης για το ΝΑΤΟ και η Συμφωνία με Βουλγαρία, Ρουμανία
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
11:13
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59