Βουλγαρία: Συνέδριο για τη νέα στρατηγική ενέργειας με ΑΠΕ και χαμηλές εκπομπές ρύπων
Η νέα στρατηγική της Βουλγαρίας για την ενέργεια, που εστιάζει στις χαμηλές εκπομπές ρύπων, χαίρει συναίνεσης, δήλωσε την Παρασκευη (24/11) ο υπουργός Ενέργειας Ρούμεν Ράντεφ.
Ο υπουργός - από τους ομιλητές στο συνέδριο που διεξήχθη στο βουλγαρικό κοινοβούλιο - εξέφρασε σκεπτικισμό για τις ιδέες που διατυπώνονται για πλήρη απανθρακοποίηση.
«Εργαζόμαστε πολύ σκληρά για την ενεργειακή στρατηγική», δήλωσε.
Ο Ράντεφ μίλησε για τη σημασία της πολιτικής συνέχειας στην ενεργειακή στρατηγική γιατί οι ορίζοντες σχεδιασμού, προετοιμασίας έργων, επιλογής των σωστών λύσεων και υλοποίησης των έργων είναι μεγάλοι.
Το συνέδριο διοργανώθηκε από την ευρωβουλευτή Τσβετελίνα Πένκοβα (Ομάδα της Προοδευτικής Συμμαχίας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο) με τη συμμετοχή κυβερνητικών αξιωματούχων, ερευνητών και στελεχών επιχειρήσεων.
Στόχος ήταν να παρουσιάσει τις βουλγαρικές καινοτομίες στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της ενεργειακής απόδοσης και των βιώσιμων πρακτικών.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
H Βουλγαρία αναβάλει την εισαγωγή του ευρώ έως το 2025
ΥΠΟΙΚ Βουλγαρίας: Εντός πενταετίας ο οδικός άξονας Αλεξανδρούπολη - Κωνστάντζα
Η σημασία της Αλεξανδρούπολης για το ΝΑΤΟ και η Συμφωνία με Βουλγαρία, Ρουμανία
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
08:21
Κάνναβη και κοκαΐνη κυριαρχούν στην ελληνική αγορά - Πώς αλλάζει ο χάρτης των ναρκωτικών στη χώρα
08:21
Καλλιθέα: Τι κατέθεσε ο 17χρονος δράστης της δολοφονίας - Και σενάριο αντιποίνων εξετάζουν οι Αρχές
08:19
Γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 παθαίνουν καρκίνο, σύμφωνα με νέα μελέτη
08:02