Σε νοσοκομείο της Μπολόνια η Πάτι Σμιθ - Ένιωσε αδιαθεσία
Ανανεώθηκε:
Στα έκτακτα του νοσοκομείου Maggiore της Μπολόνια μεταφέρθηκε εσπευσμένα η Αμερικανίδα μουσικός Πάτι Σμιθ, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ένιωσε αδιαθεσία.
Τις επόμενες ώρες θα παραμείνει υπό παρακολούθηση από το ιατρικό προσωπικό του νοσοκομείου.
Η συναυλία της στο Θέατρο Ντούσε, που ήταν προγραμματισμένη για την Τρίτη (12/12) ακυρώθηκε, όπως μεταδίδει το gazzetta di parma.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κατατέθηκε στη Βουλή τροπολογία ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
23:56
ΚΟΣΜΟΣ