Φον ντερ Λάιεν: Είχαμε μία καλή κουβέντα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Νταβός
Ανανεώθηκε:
«Είχαμε μια καλή κουβέντα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ενόψει του έκτακτου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου», αναφέρει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
«Η στήριξη της Ουκρανίας, η οικοδόμηση μιας ισχυρότερης βιομηχανικής βάσης, η διαχείριση της μετανάστευσης, όλα αυτά απαιτούν μια ενιαία ευρωπαϊκή απάντηση.
Και είμαστε βέβαιοι ότι θα τα καταφέρουμε» καταλήγει η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
H ανάρτηση της προέδρου της Κομισιόν
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης στο «Foreign Policy»: Κρατάμε μετρημένη στάση στην κρίση στη Μέση Ανατολή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συναντήσεις Μητσοτάκη με κορυφαία στελέχη της Intel, Google και Alphabet
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σκόπελος: 19χρονη καταγγέλλει ότι βιάστηκε από συνάδελφό της
19:30
ΚΟΣΜΟΣ
Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος
19:22
ΕΛΛΑΔΑ