Φον ντερ Λάιεν: Είχαμε μία καλή κουβέντα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Νταβός
Ανανεώθηκε:
«Είχαμε μια καλή κουβέντα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ενόψει του έκτακτου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου», αναφέρει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
«Η στήριξη της Ουκρανίας, η οικοδόμηση μιας ισχυρότερης βιομηχανικής βάσης, η διαχείριση της μετανάστευσης, όλα αυτά απαιτούν μια ενιαία ευρωπαϊκή απάντηση.
Και είμαστε βέβαιοι ότι θα τα καταφέρουμε» καταλήγει η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
H ανάρτηση της προέδρου της Κομισιόν
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης στο «Foreign Policy»: Κρατάμε μετρημένη στάση στην κρίση στη Μέση Ανατολή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συναντήσεις Μητσοτάκη με κορυφαία στελέχη της Intel, Google και Alphabet
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ