Φον ντερ Λάιεν: Είχαμε μία καλή κουβέντα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Νταβός
Ανανεώθηκε:
«Είχαμε μια καλή κουβέντα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ενόψει του έκτακτου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου», αναφέρει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
«Η στήριξη της Ουκρανίας, η οικοδόμηση μιας ισχυρότερης βιομηχανικής βάσης, η διαχείριση της μετανάστευσης, όλα αυτά απαιτούν μια ενιαία ευρωπαϊκή απάντηση.
Και είμαστε βέβαιοι ότι θα τα καταφέρουμε» καταλήγει η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
H ανάρτηση της προέδρου της Κομισιόν
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης στο «Foreign Policy»: Κρατάμε μετρημένη στάση στην κρίση στη Μέση Ανατολή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συναντήσεις Μητσοτάκη με κορυφαία στελέχη της Intel, Google και Alphabet
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
ΚΟΣΜΟΣ
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14
ΚΟΣΜΟΣ
Οι ΗΠΑ επιβάλλουν κυρώσεις σε πρόσωπα και εταιρείες που εξοπλίζουν τις εμπόλεμες πλευρές στο Σουδάν
21:05
ΕΛΛΑΔΑ
Ηλεκτρικά πατίνια: Ασφάλιση και όριο ταχύτητας σε νομοθετική παρέμβαση - Τι προβλέπεται
20:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ