Γερμανία: Στο νοσοκομείο μαθητές δημοτικού με δηλητηρίαση από αέρια αποχέτευσης
Ανανεώθηκε:
Εννέα μαθητές δημοτικού στο 'Αρενσφελντ του Βραδεμβούργου μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με συμπτώματα δηλητηρίασης, ενώ 14 ακόμη επέστρεψαν στο σπίτι τους, καθώς εισέπνευσαν μολυσμένα αέρια από το σύστημα αποχέτευσης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της πυροσβεστικής, τα παιδιά μίας τάξης παρουσίασαν ταυτόχρονα συμπτώματα δηλητηρίασης, με έντονο πονοκέφαλο και εμέτους. Η τάξη εκκενώθηκε και στο σχολείο έσπευσαν 20 ασθενοφόρα και διασώστες.
Εννέα από τα παιδιά χρειάστηκε να διακομιστούν στο νοσοκομείο, ενώ τα υπόλοιπα 14, τα οποία παρουσίαζαν ελαφρύτερα συμπτώματα, επέστρεψαν στο σπίτι τους.
Το ενδεχόμενο τροφικής δηλητηρίασης αποκλείστηκε και, όπως διαπιστώθηκε, λόγω της κακοκαιρίας που πλήττει από τη νύχτα την περιοχή, είχε σπάσει βαλβίδα στο σύστημα αποχέτευσης, με αποτέλεσμα να απελευθερωθούν μολυσμένα αέρια.
Η ζημιά είχε αποκατασταθεί πριν από το μεσημέρι.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Γερμανία: Το Βερολίνο πρέπει να ακολουθήσει τη «στρατηγική του ντόνατ» με τον Τραμπ
Γερμανία: Άρχισε η εξαήμερη απεργία στους σιδηροδρόμους - Η μεγαλύτερη στην ιστορία της χώρας
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30