Μήνυμα συμπαράστασης του Λευκού Οίκου στην Κέιτ Μίντλετον
H Κέιτ Μίντλετον με τον πρίγκηπα Γουίλιαμ.
AP PhotoΟ Λευκός Οίκος έστειλε ένα μήνυμα συμπαράστασης στην Κέιτ Μίντλετον, που αποκάλυψε νωρίτερα πως «δίνει μάχη» με τον καρκίνο, ευχόμενος πλήρη ανάρρωση.
«Προφανώς μόλις ακούσαμε όλοι τα τρομερά νέα», είπε η εκπρόσωπος Τύπου Καρίν Ζαν-Πιερ.
«Οι σκέψεις μας είναι με τη Δούκισσα του Κέιμπριτζ και τα μέλη της οικογένειάς της και τους φίλους της κατά τη διάρκεια αυτής της απίστευτα δύσκολης περιόδου και σίγουρα της ευχόμαστε πλήρη ανάρρωση».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Κέιτ Μίντλετον: «Διαγνώστηκα με καρκίνο» - Το ανακοίνωσε η ίδια μέσω βίντεο
ΚΟΣΜΟΣ
Κέιτ Μίντλετον: Σκάνδαλο με το ιατρικό της απόρρητο - Στο μικροσκόπιο ο ρόλος της κλινικής
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη παίρνοντας της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
ΕΛΛΑΔΑ
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03
ΚΟΣΜΟΣ