Βρετανία: «Η Κέιτ πάει καλά» λέει ο πρίγκιπας Ουίλιαμ για τη σύζυγό του
Ο διάδοχος του βρετανικού θρόνου πρίγκιπας Ουίλιαμ είπε ότι η σύζυγός του, η Κέιτ, «πάει καλά», κάνοντας μια σπάνια δημόσια δήλωση για την υγεία της πριγκίπισσας της Ουαλίας, η οποία υποβάλλεται σε προληπτική χημειοθεραπεία για καρκίνο.
Η Κέιτ ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι μετά τη χειρουργική επέμβαση στην κοιλιακή χώρα, στην οποία υποβλήθηκε στις αρχές του έτους, διαγνώστηκε με καρκίνο. Τότε είχε δηλώσει ότι είναι καλά, όμως το γραφείο του πριγκιπικού ζεύγους διευκρίνισε ότι δεν θα προβαίνει σε τακτικές ενημερώσεις για την υγεία της και δεν πρόκειται να επιστρέψει στα δημόσια καθήκοντά της μέχρι να κρίνουν οι γιατροί ότι η κατάστασή της το επιτρέπει.
Ωστόσο, όταν ρωτήθηκε πώς είναι η σύζυγός του, σε μια επίσκεψή του στο νοσοκομείο των Νησιών Σίλι, στα ανοιχτά της Κορνουάλης, ο 41χρονος Ουίλιαμ απάντησε: «Πάει καλά, σας ευχαριστώ, ναι».
Ο Ουίλιαμ, που φέρει και τον τίτλο του Δούκα της Κορνουάλης, πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη στην περιοχή, όπου είδε την τοποθεσία ενός νέου προγράμματος για την καταπολέμηση της έλλειψης στέγης, πέρασε λίγη ώρα στην παραλία με ντόπιους και επισκέφθηκε το κοινοτικό νοσοκομείο.
Έφτασε σήμερα με πλοίο στο αρχιπέλαγος αυτό και είπε στο πλήθος που είχε συγκεντρωθεί στην προκυμαία ότι η οικογένειά του έχει στεναχωρηθεί που δεν τον ακολούθησε στο ταξίδι.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κέιτ Μίντλετον: Οι γιατροί του νοσοκομείου «του Πάπα» ανέλαβαν την εγχείρησή της
Βρετανία: Η πριγκίπισσα Κέιτ μοιράστηκε μια φωτογραφία της Σάρλοτ για τα 9α γενέθλιά της
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08