Συγγνώμη ζητάει Βορειοκορεάτης αθλητής από τον Κιμ Γιονγκ Ουν επειδή δεν κέρδισε το χρυσό μετάλλιο
Ο Ομ Γιουν Χολ φαίνεται να υπέπεσε στο φοβερό σφάλμα να... κερδίσει το αργυρό μετάλλιο αντί για το χρυσό στα 56 κιλά της άρσης βαρών και αναγνωρίζοντας το λάθος του απολογήθηκε κλαίγοντας στον ηγέτη της χώρας του.
«Είναι (ο Κιμ Γιονγκ Il) η παντοτινή μου έμπνευσή, και λυπάμαι που δεν μπόρεσα να κερδίσω ξανά προς τιμήν του ένα χρυσό μετάλλιο. Ελπίζω να μπορέσω να επανορθώσω στην πρώτη ευκαιρία που θα μου δοθεί.»
Το 2012 στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Λονδίνο είχε κερδίσει το χρυσό μετάλλιο και είχε δηλώσει: «Ο λόγος της προόδου μου και της κατάκτησης του χρυσού μεταλλίου είναι η αγάπη του Μεγάλου Ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ιλ και του Μεγάλου Συντρόφου Κιμ Γιονγκ Ουν»

Φαίνεται πως ο μικροσκοπικός αθλητής, 1,50μ. στο ύψος, μπόρεσε να σηκώσει το βάρος της «αποτυχίας», αλλά όχι και της απογοήτευσης του ηγεμόνα της Βόρειας Κορέας.
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11