Ανθρωποκυνηγητό στο Λονδίνο για κρατούμενο που απέδρασε από νοσοκομείο
Ανθρωποκυνηγητό βρίσκεται σε εξέλιξη αφού ένας κρατούμενος απέδρασε από νοσοκομείο στο δυτικό Λονδίνο, ανακοίνωσε η Μητροπολιτική Αστυνομία.
Ο Γκράχαμ Γκομ, 63 ετών, διέφυγε από το προσωπικό της φυλακής αφού μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, καθώς αρρώστησε, μεταδίδει το Sky News.
Σύμφωνα με την Μητροπολιτική αστυνομία, ο Γκομ είχε προφυλακιστεί για αδικήματα διάρρηξης.
Η αστυνομία ειδοποιήθηκε για την απόδρασή του τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 18/07. Τελευταία φορά εθεάθη φορώντας ένα γκρι μπλουζάκι και γκρι αθλητική φόρμα.
Αξιωματικοί πραγματοποιούν έρευνες, βλέπουν βίντεο CCTV και έχουν επισκεφθεί διάφορες διευθύνσεις που συνδέονται με τον 63χρονο.
Παράλληλα, καλεί όποιον έρθει σε επαφή μαζί του, να μην τον πλησιάσει και να καλέσει την αστυνομία.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η σύζυγος του Ισπανού πρωθυπουργού αρνείται να καταθέσει σε υπόθεση διαφθοράς
Σήμερα η ετυμηγορία για τον δημοσιογράφο της WSJ στη Ρωσία: Φυλάκιση 18 ετών ζητά η εισαγγελέας
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
Επιβάτης απείλησε με όπλο οδηγό λεωφορείου στο Πέραμα - Συνελήφθη από τις Αρχές
11:44
H Ένωση Δημοσιογράφων Δυτικής Ασίας καταδικάζει τη δολοφονία ανταποκριτή του Al Arabiya στην Υεμένη
11:44
ΗΠΑ: Eκδηλώσεις για την 250η επέτειο ανεξαρτησίας- Τραμπ: Eίμαστε η πιο συναρπαστική χώρα του κόσμου
11:43