Έχασε το τελευταίο λεωφορείο για το σπίτι και έκλεψε ασθενοφόρο
Θα σας έχει τύχει σίγουρα να ξεμείνετε στον δρόμο αργά το βράδυ, επειδή το τελευταίο λεωφορείο για το σπίτι σας πρόλαβε πριν φτάσετε στη στάση. Αυτό έπαθε και η Λίζα Καρ από το Σινσινάτι, με τη διαφορά ότι εκείνη δεν είχε καμία απολύτως διάθεση να πληρώσει ταξί ή να το ρίξει στο περπάτημα...
Η 43χρονη γυναίκα είχε μόλις φύγει από νοσοκομείο του Σινσινάτι, όταν συνειδητοποίησε ότι έχασε το τελευταίο λεωφορείο της βάρδιας. Χωρίς να το πολυσκεφτεί ιδιαίτερα, μπήκε σε ένα ασθενοφόρο που ήταν σταθμευμένο εξω από το νοσοκομείο με αναμένη τη μηχανή και ξεκίνησε τη διαδικασία της επιστροφής.
Κάπου στα μισά της διαδρομής άκουσε σειρήνες και λίγα λεπτά αργότερα συνελήφθη από αστυνομικούς που σύμφωνα με τον Independent την είχαν εντοπίσει μέσω GPS.
Όπως τουλάχιστον αναφέρεται στη βρετανική εφημερίδα, μπορεί η Λίζα Καρ να έκανε τη μία παράβαση μετά την άλλη, ωστόσο οδηγούσε μέσα στα επιτρεπτά όρια ταχύτητας.
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:55
Ομόνοια: Από ηλεκτρικό πατίνι εκτιμάται ότι προκλήθηκε η φωτιά στο ξενοδοχείο - Ένας εγκαυματίας
12:44
Σκίτσα από το αρχείο του Καρλ Λάγκερφελντ πωλούνται σε δημοπρασία στο Παρίσι
12:33
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16