Γενικό μπλακάουτ στην Κούβα λόγω βλάβης σε σταθμό ηλεκτροπαραγωγής
Το δίκτυο του ηλεκτρικού στην Κούβα τέθηκε εκτός λειτουργίας σήμερα Παρασκευή (18/10), αφού ένας από τους σημαντικότερους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος παρουσίασε βλάβη, με αποτέλεσμα όλο το νησί να βυθιστεί στο σκοτάδι, ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας και Ορυχείων.
Νωρίτερα σήμερα η κυβέρνηση του νησιού έκλεισε τα σχολεία και όσες βιομηχανίες δεν θεωρούνται απολύτως αναγκαίες, ενώ έστειλε στο σπίτι τους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους, σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσει ενέργεια.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Η μισή Κούβα έχει βυθιστεί στο σκοτάδι λόγω έλλειψης καυσίμων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αναμονή στο Μαξίμου για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο - Τι λέει το περιβάλλον του
07:14
ΕΛΛΑΔΑ
Σεισμός 4,1 Ρίχτερ στην Εύβοια - Αισθητός και στην Αττική
07:06
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με μελτέμια που φτάνουν τα επτά μποφόρ - Έως 35 βαθμούς ο υδράργυρος
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου: Υψηλός κίνδυνος (επίπεδο 3) σε 15 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ