Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Απαγορεύει τη χορήγηση βίζας σε όσους «υπονομεύουν» τη δημοκρατία στη Γεωργία
Ανανεώθηκε:
Το κτήριο του Στέιτ Ντιπάρτμεντ
AP Photo / Luis M. AlvarezΤο υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι απαγόρευσε τη χορήγηση βίζας σε περίπου είκοσι άτομα που κατηγορούνται ότι επέφεραν πλήγμα στη δημοκρατία στη Γεωργία, μεταξύ των οποίων νυν υπουργοί και βουλευτές.
«Είμαστε αποφασισμένοι οι υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι που υπονομεύουν τη δημοκρατία ή γίνονται συνεργοί σε αυτό να αποτελέσουν αντικείμενο περιορισμών βίζας», ανέφερε σε μια ανακοίνωση ο εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Μάθιου Μίλερ.
«Το μέτρο που ελήφθη σήμερα θα αφορά περίπου 20 άτομα, κυρίως νυν υπουργούς, βουλευτές, αξιωματούχους των δυνάμεων της τάξης και της ασφάλειας, καθώς και απλούς πολίτες».
Περίοδος ταραχών στην Γεωργία
Η Γεωργία διέρχεται περίοδο ταραχών αφού το κυβερνών κόμμα, το Γεωργιανό Όνειρο, διεκδίκησε τη νίκη στις βουλευτικές εκλογές του Οκτωβρίου, και η κυβέρνηση αποφάσισε τον περασμένο μήνα να αναστείλει τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Χιλιάδες διαδηλωτές κατεβαίνουν στους δρόμους στην πρωτεύουσα Τμπιλίσι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες για να καταγγείλουν εκλογική νοθεία και την απομάκρυνση της χώρας από τον δρόμο της Ευρώπης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Έκκληση Στέιτ Ντιπάρτμεντ προς αμερικανούς πολίτες - «Εγκαταλείψτε αμέσως τη Συρία»
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη παίρνοντας της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03