Πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία των Υπουργών Εξωτερικών ΗΠΑ - Κίνας
Ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο
ΑΠΕ ΜΠΕΟ υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο μίλησε σήμερα Παρασκευή (24/01) τηλεφωνικά με τον Κινέζο ομόλογό του, τον Ουάνγκ Γι, στην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν μετά την ανάληψη των καθηκόντων του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, την Δευτέρα.
Το τηλεφώνημα αυτή είναι η πρώτη δημόσια αναγνωρισμένη επαφή της κυβέρνησης Τραμπ με κάποιον Κινέζο αξιωματούχο.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εξωτερικών της Κίνας, Ρόυμπιο και Ουάνγκ Γι συζήτησαν τις σινοαμερικανικές σχέσεις και το θέμα της Ταϊβάν. Ο Ουάνγκ είπε στον Ρούμπιο, που είναι γνωστός για τη σκληρή στάση που τηρεί απέναντι στο Πεκίνο: «Ελπίζω να συμπεριφερθείτε καλά και να παίξετε εποικοδομητικό ρόλο στο μέλλον του κινεζικού και του αμερικανικού λαού και την παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια», σύμφωνα με το απομαγνητοφωνημένο κείμενο της συνομιλίας.
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε ένα αίτημα για κάποιο σχόλιο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Στον Παναμά το πρώτο επίσημο ταξίδι στο εξωτερικό του νέου ΥΠΕΞ των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
22:04
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
Αναγκαστική προσγείωση για το ελικόπτερο του Ισραηλινού προέδρου μετά από πρόσκρουση σε πουλιά
21:46
Συνάντηση Γκίλφοϊλ - Τουρνά για την πρόληψη και διαχείριση φυσικών καταστροφών
21:38