ΟΣΕ: Σε λειτουργία σύστημα επιτήρησης κυκλοφορίας συρμών στη γραμμή Αθήνα - Άγιοι Ανάργυροι
Ελληνικός σιδηρόδρομος
INTIMEΣύστημα επιτήρησης κυκλοφορίας συρμών στο τμήμα της μονής γραμμής μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών ΑΘΗΝΩΝ και ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ, τέθηκε για πρώτη φορά σε λειτουργία από τον ΟΣΕ, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της ασφάλειας και αξιοπιστίας του σιδηροδρομικού δικτύου.
Το ανωτέρω τμήμα εξυπηρετεί το σύνολο των συρμών που κινούνται από και προς τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών.
Με τη λειτουργία του νέου συστήματος, επιτηρείται και διευθετείται η κυκλοφορία των συρμών στη μονή γραμμή του τμήματος αυτού με ασφάλεια, μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα της υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου που κατασκευάζεται στην περιοχή των Σεπολίων.
«Ο ΟΣΕ με σεβασμό στο επιβατικό κοινό, διαβεβαιώνει ότι εργάζεται με μεθοδικότητα και συνέπεια έχοντας ως στόχο τη συνεχή βελτίωση της σιδηροδρομικής ασφάλειας και της αξιοπιστίας του ελληνικού σιδηροδρόμου» επισημαίνεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού.
Συναγερμός για φωτιά στα Σπάτα - Επιχειρούν πέντε εναέρια μέσα
15:09
Δύο συλλήψεις για παράνομο οπλισμό και άσκοπους πυροβολισμούς στο Ρέθυμνο
15:07
Τα έργα στην Υλίκη που δίνουν νερό στην άρδευση του Κωπαϊδικού Πεδίου
14:59
Βανς: Το Ιράν αποδέχθηκε την επιστροφή επιθεωρητών του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας
14:44