ΟΣΕ: Σε λειτουργία σύστημα επιτήρησης κυκλοφορίας συρμών στη γραμμή Αθήνα - Άγιοι Ανάργυροι
Ελληνικός σιδηρόδρομος
INTIMEΣύστημα επιτήρησης κυκλοφορίας συρμών στο τμήμα της μονής γραμμής μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών ΑΘΗΝΩΝ και ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ, τέθηκε για πρώτη φορά σε λειτουργία από τον ΟΣΕ, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της ασφάλειας και αξιοπιστίας του σιδηροδρομικού δικτύου.
Το ανωτέρω τμήμα εξυπηρετεί το σύνολο των συρμών που κινούνται από και προς τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών.
Με τη λειτουργία του νέου συστήματος, επιτηρείται και διευθετείται η κυκλοφορία των συρμών στη μονή γραμμή του τμήματος αυτού με ασφάλεια, μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα της υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου που κατασκευάζεται στην περιοχή των Σεπολίων.
«Ο ΟΣΕ με σεβασμό στο επιβατικό κοινό, διαβεβαιώνει ότι εργάζεται με μεθοδικότητα και συνέπεια έχοντας ως στόχο τη συνεχή βελτίωση της σιδηροδρομικής ασφάλειας και της αξιοπιστίας του ελληνικού σιδηροδρόμου» επισημαίνεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού.
Όπλο εντοπίστηκε από πολίτη στον βυθό της θάλασσας στην Καβάλα
13:59
Η νέα εικόνα του Παρθενώνα: Οι πρώτες αντιδράσεις μετά την αλλαγή στο δυτικό αέτωμα
13:55
Κύμα καύσωνα στην Ιταλία: Θερμοκρασίες 10 βαθμούς υψηλότερες από τον μέσο όρο του Ιουνίου
13:50
Η Γαλλία στη δίνη του καύσωνα: Τρεις νεκροί, λουκέτο σε 2.700 σχολεία, συναγερμός σε 49 περιφέρειες
13:46