Λήξη συναγερμού στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Βιέννης
Η αυστριακή αστυνομία έδωσε πριν από λίγο και πάλι στην κυκλοφορία τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Βιέννης, αφού διεξήγαγε ενδελεχή έρευνα έπειτα από απειλητικά μηνύματά που έλαβε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η κυκλοφορία των τρένων είχε διακοπεί προκειμένου να διεξαχθεί η απαιτούμενη έρευνα. Οι αρχές είπαν στο κοινό να αποφεύγει τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι νεωτέρας.
Οι οθόνες στον κεντρικό σταθμό έδειχναν «Παρακαλείστε να εγκαταλείψετε αμέσως το κτίριο! ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ», σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
H ανακοίνωση της αστυνομίας
«Μια μεγάλη αστυνομική επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Βιέννης.
Έπειτα από απειλή, ο σταθμός εκκενώνεται», ανέφερε η αστυνομία στο Χ, προτρέποντας το κοινό να αποφύγει κάθε περιττή διαδρομή στον σταθμό, έναν σημαντικό σιδηροδρομικό κόμβο.
«Σήκωσαν» την κορυφή της Πεντέλης οι θυελλώδεις άνεμοι - Οι ριπές ξεπέρασαν τα 100 χλμ/ώρα
20:17
Ο Τομ Χάρντι κυκλοφορεί ραπ άλμπουμ - Στον «αέρα» το πρώτο τραγούδι
20:07
«Μπαράζ» πληρωμών σε αγρότες: Καταβολή 617,4 εκατ. ευρώ - «Οι έντιμοι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν»
19:56
Τι είναι τα drones οπτικής ίνας της Χεζμπολάχ που εντοπίζονται δύσκολα: Ποια τα αντίμετρα του Ισραήλ
19:44