Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: «Με ενθάρρυνε η συνομιλία Τραμπ - Ζελένσκι», ανέφερε ο Αντόνιο Κόστα
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα.
AP PhotoΟ πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα, δήλωσε ενθαρρυμένος από την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν νωρίτερα σήμερα οι ηγέτες των ΗΠΑ και της Ουκρανίας, Ντόναλντ Τραμπ και Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, ο Αντόνιο Κόστα έγραψε πως είχε μια «θετική συζήτηση με τον πρόεδρο Ζελένσκι».
«Με ενθάρρυνε η ουσιαστική, τηλεφωνική επικοινωνία του με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ», υπογράμμισε.
Ανέφερε επίσης ότι «η διακοπή των επιθέσεων εναντίον ενεργειακών και άλλων μη στρατιωτικών υποδομών θα ήταν ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς τον τερματισμό του πολέμου. Θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας με τον πρόεδρο (της Ουκρανίας) Ζελένσκι αύριο στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κυπριακό: Χειραψίες, χαμόγελα και... αδιέξοδο - Τα επόμενα βήματα πριν τη νέα συνάντηση
Κυπριακό: Θετικό γεγονός η αναβίωση των συνομιλιών, λένε διπλωματικές πηγές από την Αθήνα
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13