Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: «Με ενθάρρυνε η συνομιλία Τραμπ - Ζελένσκι», ανέφερε ο Αντόνιο Κόστα
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα.
AP PhotoΟ πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα, δήλωσε ενθαρρυμένος από την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν νωρίτερα σήμερα οι ηγέτες των ΗΠΑ και της Ουκρανίας, Ντόναλντ Τραμπ και Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, ο Αντόνιο Κόστα έγραψε πως είχε μια «θετική συζήτηση με τον πρόεδρο Ζελένσκι».
«Με ενθάρρυνε η ουσιαστική, τηλεφωνική επικοινωνία του με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ», υπογράμμισε.
Ανέφερε επίσης ότι «η διακοπή των επιθέσεων εναντίον ενεργειακών και άλλων μη στρατιωτικών υποδομών θα ήταν ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς τον τερματισμό του πολέμου. Θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας με τον πρόεδρο (της Ουκρανίας) Ζελένσκι αύριο στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κυπριακό: Χειραψίες, χαμόγελα και... αδιέξοδο - Τα επόμενα βήματα πριν τη νέα συνάντηση
Κυπριακό: Θετικό γεγονός η αναβίωση των συνομιλιών, λένε διπλωματικές πηγές από την Αθήνα
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03