Κρεμλίνο: «Οι σχέσεις με την Ουάσινγκτον προχωρούν πολύ καλά»
Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ
Mikhail Klimentyev, Sputnik, Kremlin Pool Photo via APΤο Κρεμλίνο ανακοίνωσε ότι οι σχέσεις του με τις ΗΠΑ προχωρούν πολύ καλά, επισημαίνοντας ότι η ζημιά που έχει γίνει στις σχέσεις της Ουάσινγκτον με τη Μόσχα από την προηγούμενη αμερικανική κυβέρνηση ήταν σοβαρή.
«Όλα εξελίσσονται πολύ καλά», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ στον δημοσιογράφο της κρατικής τηλεόρασης Πάβελ Ζαρούμπιν.
Συμπλήρωσε δε ότι «Είναι γεγονός ότι η αναζωογόνηση των σχέσεων από το μηδέν είναι μία πολύ δύσκολη αποστολή που απαιτεί εντατικές διπλωματικές κι άλλες προσπάθειες».
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 παθαίνουν καρκίνο, σύμφωνα με νέα μελέτη
08:02
ΕΛΛΑΔΑ
Η Αλεφάντω από το Λουτράκι και η Μαριαλένα που στόχευσε Ιατρική:«Οι Πανελλήνιες δεν μας καθορίζουν»
08:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
H στρατηγική του Αλέξη Τσίπρα για εντολή «καθαρής λύσης» στις εκλογές
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Το πιο επικίνδυνο είδος δεν είναι ο λαγοκέφαλος, είναι ο ανεγκέφαλος
07:45
ΚΟΣΜΟΣ