Πολωνός πρωθυπουργός: Όσοι ηγέτες παρακολούθησαν την παρέλαση στη Μόσχα πρέπει να ντρέπονται
Ο πρωθυπουργός της Πολωνίας Ντόναλντ Τουσκ
AP Photo/Czarek SokolowskiΟ Πολωνός πρωθυπουργός Ντόναλντ Τουσκ, με αφορμή τη συμμετοχή του Σλοβάκου πρωθυπουργού, του μοναδικού ηγέτη χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην παρέλαση που έγινε στη Μόσχα για να γιορτάσει το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, είπε ότι όποιος παρακολούθησε την παρέλαση πρέπει να ντρέπεται.
«Προσπαθώ να μην σχολιάζω τις αποφάσεις και τη συμπεριφορά των ηγετών των κρατών, ιδίως της κοινότητάς μας», δήλωσε ο Τουσκ σε συνέντευξη Τύπου.
«Αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο μυαλό μου ότι το να βρίσκεσαι στην παρέλαση για την Ημέρα της Νίκης στη Μόσχα και να χειροκροτείς τον πρόεδρο Πούτιν... είναι ντροπή για όλους όσοι βρίσκονται εκεί», είπε.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα Πούτιν για την Ημέρα της Νίκης: «Η αλήθεια και το δίκαιο είναι με το μέρος μας»
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας - Σηκώθηκαν αεροσκάφη
14:12
ΕΛΛΑΔΑ
Αναστάτωση στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Μυτιλήνης από την σεισμική δόνηση 3,6 Ρίχτερ
14:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τσίπρας: Η διαφθορά είναι αόρατος φόρος που πληρώνει κάθε ελληνική οικογένεια
14:01
ΚΟΣΜΟΣ
Αυστραλία: Βρέθηκε σορός 17χρονης μέσα σε βαλίτσα, συνελήφθη 46χρονος - Το βίντεο που τον «καίει»
13:54
ΚΟΣΜΟΣ