Πρώτη επικοινωνία Ερντογάν με τον Ιρανό πρόεδρο: Το Ισραήλ αποτελεί τεράστια απειλή για την περιοχή
Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν
(AP Photo/Darko Vojinovic)Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε τηλεφωνική επικοινωνία το απόγευμα του Σαββάτου (14/6) -για πρώτη φορά- με τον Ιρανό πρόεδρο Μασούντ Πεζεσκιάν, σύμφωνα με το πρακτορείο Anadolu.
Σημειώθηκε ότι οι δύο πλευρές συζήτησαν για τη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν, καθώς και περιφερειακά και παγκόσμια ζητήματα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Ερντογάν εξέφρασε την πιο έντονη καταδίκη του για τις επιθέσεις του Ισραήλ στο Ιράν και εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στον ιρανικό λαό για τους θανάτους.
Παράλληλα, φέρεται να σημείωσε πως «Το Ισραήλ αποτελεί τεράστιο κίνδυνο για όλη την περιοχή».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Μπαχτσελί για Ισραήλ - Ιράν: «Η Τουρκία είναι ο τελικός στόχος»
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ χτύπησε ενεργειακές υποδομές στο Ιράν - Η Τεχεράνη στοχεύει αμερικανικές βάσεις
ΕΛΛΑΔΑ
Συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σήμερα - Ποιοι κλάδοι απεργούν
08:56
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σήμερα στη Βουλή η ψήφιση της ρύθμισης για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
08:48
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν θα απολογηθώ σε κανέναν - Άκυρο το ένταλμα σύλληψης»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ