Αραγτσί: Το Ιράν θα εξετάσει τη διπλωματική οδό μόλις σταματήσει η επιθετικότητα του Ισραήλ
Ο Ιρανός Υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί μιλάει στα μέσα ενημέρωσης μετά τη συνάντηση των υπουργών Εξωτερικών της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Βρετανίας και της ΕΕ με Ιρανούς αξιωματούχους για τις πυρηνικές συνομιλίες Ιράν-ΕΕ
ΑΠΕ ΜΠΕΤο Ιράν είναι έτοιμο να «εξετάσει» την επιστροφή στη διπλωματία «μόλις σταματήσει η επιθετικότητα» του Ισραήλ, δήλωσε ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών και επικεφαλής διαπραγματευτής για το ιρανικό πυρηνικό προγραμμα Αμπάς Αραγτσί, μετά τη συνάντησή του με τους Ευρωπαίους στη Γενεύη.
«Είμαστε υπέρ της συνέχισης των συνομιλιών με την E3 (Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία σ.σ.) και την Ευρωπαϊκή Ένωση», και θα είμαστε έτοιμοι να συναντηθούμε ξανά στο εγγύς μέλλον, δήλωσε ο υπουργός στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντησή του με τους επικεφαλής της γαλλικής, της βρετανικής, της γερμανικής και της ευρωπαϊκής διπλωματίας στην ελβετική πόλη
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
«Το Ιράν δεν μπορεί να έχει πυρηνικά» - Οι ευρωπαϊκές πιέσεις για μηδενικό εμπλουτισμό ουρανίου
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
Trafficking: 881 θύματα εμπορίας ανθρώπων στην Ελλάδα το 2025 - Τα 108 παιδιά
15:49
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42