Αραγτσί: Το Ιράν θα εξετάσει τη διπλωματική οδό μόλις σταματήσει η επιθετικότητα του Ισραήλ
Ο Ιρανός Υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί μιλάει στα μέσα ενημέρωσης μετά τη συνάντηση των υπουργών Εξωτερικών της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Βρετανίας και της ΕΕ με Ιρανούς αξιωματούχους για τις πυρηνικές συνομιλίες Ιράν-ΕΕ
ΑΠΕ ΜΠΕΤο Ιράν είναι έτοιμο να «εξετάσει» την επιστροφή στη διπλωματία «μόλις σταματήσει η επιθετικότητα» του Ισραήλ, δήλωσε ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών και επικεφαλής διαπραγματευτής για το ιρανικό πυρηνικό προγραμμα Αμπάς Αραγτσί, μετά τη συνάντησή του με τους Ευρωπαίους στη Γενεύη.
«Είμαστε υπέρ της συνέχισης των συνομιλιών με την E3 (Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία σ.σ.) και την Ευρωπαϊκή Ένωση», και θα είμαστε έτοιμοι να συναντηθούμε ξανά στο εγγύς μέλλον, δήλωσε ο υπουργός στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντησή του με τους επικεφαλής της γαλλικής, της βρετανικής, της γερμανικής και της ευρωπαϊκής διπλωματίας στην ελβετική πόλη
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
«Το Ιράν δεν μπορεί να έχει πυρηνικά» - Οι ευρωπαϊκές πιέσεις για μηδενικό εμπλουτισμό ουρανίου
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27