Η επιτροπή ατομικής ενέργειας της Σαουδικής Αραβίας λέει πως δεν εντοπίστηκε αύξηση ραδιενέργειας
Δορυφορική εικόνα από το πυρηνικό εργαστάσιο της Νατάντζ
Maxar Technologies via APΔεν εντοπίστηκε αύξηση του επιπέδου της ραδιενέργειας στο περιβάλλον στη Σαουδική Αραβία ή άλλα αραβικά κράτη του Κόλπου μετά τους βομβαρδισμούς που εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ εναντίον πυρηνικών εγκαταστάσεων του Ιράν, ανέφερε σήμερα η σαουδαραβική εθνική επιτροπή ατομικής ενέργειας μέσω X.
Οι τρεις πυρηνικές εγκαταστάσεις στο Ιράν - Φορντό, Ισφαχάν και Νατάνζ - είχαν εκκενωθεί νωρίτερα σήμερα, πριν τα αμερικανικά χτυπήματα, σύμφωνα με ιρανικά μέσα.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κατατέθηκε στη Βουλή τροπολογία ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
23:56
ΚΟΣΜΟΣ