CNNi: Οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν έξι βομβαρδιστικά B-2 για να ρίξουν 12 «bunker busters» στο Φορντό
Βομβαρδιστικό stealth B-2
AP Photo/Jeff Roberson, FileΟι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν έξι βομβαρδιστικά B-2 για να ρίξουν δώδεκα βόμβες «bunker buster» στην πυρηνική τοποθεσία Fordow στο Ιράν, δήλωσε Αμερικανός αξιωματούχος στο CNNi.
Υποβρύχια του Πολεμικού Ναυτικού εκτόξευσαν 30 πυραύλους κρουζ TLAM σε δύο άλλες τοποθεσίες, τη Νατάνζ και το Ισφαχάν, και ένα Β2 έριξε δύο βομβαρδιστικά «bunker busters» στη Νατάνζ, δήλωσε ο αξιωματούχος.
Τις λεπτομέρειες των χτυπημάτων ανέφεραν νωρίτερα οι New York Times.
«Bunker buster»: Η βόμβα GBU-57A/B Massive Ordnance Penetrator (MOP), γνωστή ως «bunker buster», είναι μια βόμβα 30.000 λιβρών με 6.000 κιλά εκρηκτικών.
Η MOP σχεδιάστηκε για να «προσεγγίζει και να καταστρέφει τα όπλα μαζικής καταστροφής των αντιπάλων μας που βρίσκονται σε καλά προστατευμένες εγκαταστάσεις», σύμφωνα με ενημερωτικό δελτίο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00