Πούτιν: Η Ρωσία αυξάνει την παραγωγή του πυραυλικού συστήματος Oreshnik
Ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν
ΑΠΕ ΜΠΕΟ Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε σήμερα Δευτέρα (23/6) ότι η Ρωσία αυξάνει την παραγωγή του πυραυλικού συστήματος μέσου βεληνεκούς Oreshnik (Ορέσνικ). Ο Ρώσος πρόεδρος απευθυνόμενους σε απόφοιτους στρατιωτικούς δοκίμους είπε ότι το Oreshnik έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ καλό σε συνθήκες μάχης.
Η Ρωσία έχει χρησιμοποιήσει τους πυραύλους αυτούς εναντίον της Ουκρανίας, ενώ ο Πούτιν είχε δηλώσει πέρυσι ότι η Μόσχα θα μπορούσε να αναπτύξει τα συστήματα αυτά στη γειτονική Λευκορωσία μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: «Η Ρωσία είναι έτοιμη να βοηθήσει τον ιρανικό λαό»
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στο Ειδικό μάθημα των Ιταλικών εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι
07:38
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Λαγοκέφαλος: Σε ποιες περιοχές θα επιδοτείται το ψάρεμα - Τι θα καθορίσει την τιμή
07:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αβραμόπουλος για ένταλμα: «Θα κινηθώ θεσμικά, πολιτικά και νομικά» - Γαλάζιος «πονοκέφαλος»
07:27
ΚΟΣΜΟΣ
Περίπου 1.150 πλοία παραμένουν αποκλεισμένα στον Περσικό Κόλπο
07:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ