Axios: Οι ΗΠΑ σχεδιάζουν συνομιλίες με το Ιράν για τα πυρηνικά στο Όσλο την επόμενη εβδομάδα
Ιρανός τεχνικός εργάζεται στην πυρηνική εγκατάσταση της Ισφαχάν, νότια της πρωτεύουσας του Ιράν, Τεχεράνης (φωτογραφία αρχείου).
AP Photo/Vahid Salemi, FileΟ απεσταλμένος του Λευκού Οίκου, Στιβ Γουίτκοφ, σχεδιάζει να συναντηθεί με τον Ιρανό υπουργό Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί στο Όσλο την επόμενη εβδομάδα για την επανέναρξη των συνομιλιών για τα πυρηνικά, σύμφωνα με δύο πηγές που έχουν γνώση του θέματος.
Οι πηγές ανέφεραν στο Axios ότι δεν έχει οριστεί τελική ημερομηνία και καμία από τις δύο χώρες δεν έχει επιβεβαιώσει δημόσια τη συνάντηση. Αλλά αν συμβεί, θα σηματοδοτήσει τις πρώτες άμεσες συνομιλίες από τότε που ο πρόεδρος Τραμπ διέταξε μια άνευ προηγουμένου στρατιωτική επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν τον περασμένο μήνα.
«Δεν έχουμε ανακοινώσεις ταξιδιού αυτή τη στιγμή», δήλωσε αξιωματούχος του Λευκού Οίκου στο Axios. Αξιωματούχοι του Ομάν και του Κατάρ έχουν επίσης συμμετάσχει στη μεσολάβηση μεταξύ των δύο πλευρών.
Ένα βασικό ζήτημα σε οποιεσδήποτε μελλοντικές συνομιλίες θα είναι το απόθεμα ουρανίου υψηλού εμπλουτισμού του Ιράν, το οποίο περιλαμβάνει 400 κιλά εμπλουτισμένου έως 60%.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΗΠΑ: Πρόταση να εξοπλιστεί το Ισραήλ με αμερικανικά B-2 και βόμβες bunker buster κατέθεσαν νομοθέτες
Φυλακισμένοι στο Ιράν βρίσκονται δύο Γάλλοι - Κατηγορούνται για κατασκοπεία
Χανιά: Σήμερα απολογείται ο 43χρονος ο δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
09:37
«Καταρρίψαμε 660 ουκρανικά drones τη νύχτα», λέει η Ρωσία
09:29
Τελική παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ» - Ποια αφορά
09:22
Νταλίκα φορτωμένη με καρπούζια τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα στην Ιόνια Οδό - Δείτε βίντεο
09:14