Ζελένσκι: Ήρθε η ώρα να τερματιστεί ο πόλεμος - Βασιζόμαστε στην Αμερική
Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι
Stephanie Lecocq/Pool Photo via AP«Είναι σημαντικό η σημερινή σύνοδος κορυφής μεταξύ του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και του Ρώσου ομολόγου Βλαντίμιρ Πούτιν στην Αλάσκα να ανοίξει τον δρόμο προς μια δίκαιη ειρήνη, καθώς και για επί της ουσίας τριμερείς συνομιλίες μεταξύ των ηγετών της Ουκρανίας, της Ρωσίας και των ΗΠΑ» δήλωσε σήμερα Παρασκευή (15/8) ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
«Ήρθε η ώρα να τερματιστεί ο πόλεμος και η Ρωσία πρέπει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα. Βασιζόμαστε στην Αμερική», έγραψε ο Ζελένσκι στο Telegram.
Η Ουκρανία «βασίζεται» στον Τραμπ για να πείσει τη Ρωσία να τερματίσει τον πόλεμο, ανέφερε ο Ουκρανός πρόεδρος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί ο Πούτιν επισκέπτεται την Αλάσκα ως ομόλογος του Τραμπ και όχι ως παρίας
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ
Trafficking: 881 θύματα εμπορίας ανθρώπων στην Ελλάδα το 2025 - Τα 108 παιδιά
15:49
ΕΛΛΑΔΑ
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42
CULTURE
Σπάνιο λυχνάρι από τη βυζαντινή Συρία αποκαλύπτει τον συμβολισμό του φωτός στον πρώιμο χριστιανισμό
15:42
ΚΟΣΜΟΣ