Ζελένσκι: Ήρθε η ώρα να τερματιστεί ο πόλεμος - Βασιζόμαστε στην Αμερική
Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι
Stephanie Lecocq/Pool Photo via AP«Είναι σημαντικό η σημερινή σύνοδος κορυφής μεταξύ του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και του Ρώσου ομολόγου Βλαντίμιρ Πούτιν στην Αλάσκα να ανοίξει τον δρόμο προς μια δίκαιη ειρήνη, καθώς και για επί της ουσίας τριμερείς συνομιλίες μεταξύ των ηγετών της Ουκρανίας, της Ρωσίας και των ΗΠΑ» δήλωσε σήμερα Παρασκευή (15/8) ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
«Ήρθε η ώρα να τερματιστεί ο πόλεμος και η Ρωσία πρέπει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα. Βασιζόμαστε στην Αμερική», έγραψε ο Ζελένσκι στο Telegram.
Η Ουκρανία «βασίζεται» στον Τραμπ για να πείσει τη Ρωσία να τερματίσει τον πόλεμο, ανέφερε ο Ουκρανός πρόεδρος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί ο Πούτιν επισκέπτεται την Αλάσκα ως ομόλογος του Τραμπ και όχι ως παρίας
ΚΟΣΜΟΣ
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
ΧΡΗΜΑ
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13
ΚΟΣΜΟΣ