Ζελένσκι και Μακρόν συμφώνησαν να συναντηθούν μετά τη σύνοδο κορυφής Τραμπ-Πούτιν
Ο Ουκρανός Πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι, αριστερά, συνομιλεί με τον Γάλλο Πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν
Ludovic Marin, Pool Photo via APΟ πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι και ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν συνομίλησαν σήμερα, σύμφωνα με το Μέγαρο των Ηλυσίων.
Όπως ανακοινώθηκε, οι δύο ηγέτες συμφώνησαν να συναντηθούν «τη στιγμή που θα είναι πιο χρήσιμη και αποτελεσματική» μετά τη συνάντηση του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν στην Αλάσκα.
Να σημειωθεί ότι ο Ζελένσκι συναντήθηκε αυτή την εβδομάδα στο Βερολίνο με τον Γερμανό καγκελάριο Φρίντριχ Μερτς και στο Λονδίνο με τον Βρετανό πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Το μήνυμα που στέλνει ο Λαβρόφ με την επιγραφή «ΕΣΣΔ» στο φούτερ του
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί ο Πούτιν επισκέπτεται την Αλάσκα ως ομόλογος του Τραμπ και όχι ως παρίας
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για συνάντηση με Πούτιν: «Υψηλό διακύβευμα» - Ανακοινώθηκε η σύνθεση της αποστολής στην Αλάσκα
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ
Trafficking: 881 θύματα εμπορίας ανθρώπων στην Ελλάδα το 2025 - Τα 108 παιδιά
15:49
ΕΛΛΑΔΑ
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42
CULTURE
Σπάνιο λυχνάρι από τη βυζαντινή Συρία αποκαλύπτει τον συμβολισμό του φωτός στον πρώιμο χριστιανισμό
15:42
ΚΟΣΜΟΣ