Ζελένσκι και Μακρόν συμφώνησαν να συναντηθούν μετά τη σύνοδο κορυφής Τραμπ-Πούτιν
Ο Ουκρανός Πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι, αριστερά, συνομιλεί με τον Γάλλο Πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν
Ludovic Marin, Pool Photo via APΟ πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι και ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν συνομίλησαν σήμερα, σύμφωνα με το Μέγαρο των Ηλυσίων.
Όπως ανακοινώθηκε, οι δύο ηγέτες συμφώνησαν να συναντηθούν «τη στιγμή που θα είναι πιο χρήσιμη και αποτελεσματική» μετά τη συνάντηση του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν στην Αλάσκα.
Να σημειωθεί ότι ο Ζελένσκι συναντήθηκε αυτή την εβδομάδα στο Βερολίνο με τον Γερμανό καγκελάριο Φρίντριχ Μερτς και στο Λονδίνο με τον Βρετανό πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Το μήνυμα που στέλνει ο Λαβρόφ με την επιγραφή «ΕΣΣΔ» στο φούτερ του
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί ο Πούτιν επισκέπτεται την Αλάσκα ως ομόλογος του Τραμπ και όχι ως παρίας
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για συνάντηση με Πούτιν: «Υψηλό διακύβευμα» - Ανακοινώθηκε η σύνθεση της αποστολής στην Αλάσκα
ΚΟΣΜΟΣ
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
ΧΡΗΜΑ
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13
ΚΟΣΜΟΣ