Οι ΗΠΑ απέλασαν μετανάστες στη Γουατεμάλα
Την πρώτη πτήση που μετέφερε μετανάστες που απελάθηκαν από τις ΗΠΑ υποδέχθηκε το βράδυ της Παρασκευής (10/10) η Γουατεμάλα.
Στην πτήση επέβαιναν, από 56 υπήκοοι της Γουατεμάλας και τρεις υπήκοοι Ονδούρας, όπως ανακοίνωσε η υπηρεσία μετανάστευσης της Γουατεμάλας. Οι πολίτες της γειτονικής Ονδούρας οδηγήθηκαν σε κέντρο υποδοχής και θα μεταφερθούν στην πατρίδα τους.
Σύμφωνα με το Reuters που είχε μεταδοθεί τον Δεκέμβριο του 2024, η κυβέρνηση της Γουατεμάλας είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να υποδέχεται πολίτες άλλων κρατών της κεντρικής Αμερικής που απελαύνονται από τις ΗΠΑ, καθώς έχει σκοπό να διατηρήσει την παραδοσιακά καλή σχέση της με την Ουάσιγκτον.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στα σύνορα της Ευρώπης: Η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της μάχης για τις προσφυγικές ροές
ΚΟΣΜΟΣ
«Καταρρίψαμε 660 ουκρανικά drones τη νύχτα», λέει η Ρωσία
09:29
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ» - Ποια αφορά
09:22
ΕΛΛΑΔΑ
Νταλίκα φορτωμένη με καρπούζια τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα στην Ιόνια Οδό - Δείτε βίντεο
09:14
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Helleniq Energy: Γυρίζει σελίδα με την νέα στρατηγική ανάπτυξης Vision 2030+
09:07
ΚΟΣΜΟΣ