Οι ΗΠΑ απέλασαν μετανάστες στη Γουατεμάλα
Την πρώτη πτήση που μετέφερε μετανάστες που απελάθηκαν από τις ΗΠΑ υποδέχθηκε το βράδυ της Παρασκευής (10/10) η Γουατεμάλα.
Στην πτήση επέβαιναν, από 56 υπήκοοι της Γουατεμάλας και τρεις υπήκοοι Ονδούρας, όπως ανακοίνωσε η υπηρεσία μετανάστευσης της Γουατεμάλας. Οι πολίτες της γειτονικής Ονδούρας οδηγήθηκαν σε κέντρο υποδοχής και θα μεταφερθούν στην πατρίδα τους.
Σύμφωνα με το Reuters που είχε μεταδοθεί τον Δεκέμβριο του 2024, η κυβέρνηση της Γουατεμάλας είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να υποδέχεται πολίτες άλλων κρατών της κεντρικής Αμερικής που απελαύνονται από τις ΗΠΑ, καθώς έχει σκοπό να διατηρήσει την παραδοσιακά καλή σχέση της με την Ουάσιγκτον.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στα σύνορα της Ευρώπης: Η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της μάχης για τις προσφυγικές ροές
ΕΛΛΑΔΑ
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
11:13
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ